Agencija za zaštitu konkurencije (AVK) Slovenije u ocjeni koncentracije Agrokora i Mercatora zatražila je informacije od Mercatorovih konkurenata i dobavljača. Još nije poznato je li nakon mjeseci dopisivanja s Agrokorom od hrvatskog trgovca konačno dobila sve zahtijevane podatke. Zbog toga što nemaju sve podatke, u AVK-u ne žele predvidjeti konačnu odluku, a na osnovu do sada dobijenih podataka su utvrdili da kod koncentracije dolazi i do horizontalne i do vertikalne poovezanosti. Ali to ne znači da će AVK koncentraciju ocijeniti u drugoj fazi postupka. Ako po mišljenju agencije ne budu iskazane sumnje o usklađenosti s pravilima konkurencije koncentracija će biti dopuštena. U Srbiji postupak traje dva mjeseca, a odluka srpskog zaštitnika konkurencije bit će poznata najkasnije za mjesec dana. Hrvatska agencija za konkurenciju je potvrdila da će Agrokor morati preuzimanjem Mercatora smanjiti obujam maloprodajne mreže, iako do prije mjesec dana formalni postupak nije ni počela.
Agencija za zaštitu konkurencije (AVK) Slovenije u ocjeni koncentracije Agrokora i Mercatora zatražila je informacije od Mercatorovih konkurenata i dobavljača.
Još nije poznato je li nakon mjeseci dopisivanja s Agrokorom od hrvatskog trgovca konačno dobila sve zahtijevane podatke, izvijestio je ljubljanski Dnevnik. Zbog toga što nemaju sve podatke, u AVK-u ne žele predvidjeti konačnu odluku, a na osnovu do sada dobijenih podataka su utvrdili da kod koncentracije dolazi i do horizontalne i do vertikalne poovezanosti.
Ali to ne znači da će AVK koncentraciju ocijeniti u drugoj fazi postupka. Ako po mišljenju agencije ne budu iskazane sumnje o usklađenosti s pravilima konkurencije koncentracija će biti dopuštena.
U Srbiji postupak traje dva mjeseca, a odluka srpskog zaštitnika konkurencije bit će poznata najkasnije za mjesec dana. Hrvatska agencija za konkurenciju je potvrdila da će Agrokor morati preuzimanjem Mercatora smanjiti obujam maloprodajne mreže, iako do prije mjesec dana formalni postupak nije ni počela. Mjere koje je Agrokor predlagao hrvatskoj agenciji ne eliminiraju sve negativne posljedice na konkurentnost, piše Dnevnik.